13 Mayıs 2013 Pazartesi

KÜPE ZAMANI

 

     Damla ve Derin sonunda birer çift küpe sahibi oldular. Ne zaman deldirelim, nereye deldirelim derken 4 yaşına 1,5 ay kala bu işi tamamlamış olduk. Önce sağlık ocağına gittik. Fakat orada bu işi yapmıyorlarmış. Tıp merkezleri veya eczanelerde yaptırabilirsiniz dediler. Bir kaç özel hastaneye sorduk. Acil kısmında yapanlar var. Ama fiyatlar uçmuş. Bir yerde kulak başı 70 TL dediler. 4 kulak 280 TL yok artık:)) Kendim delerim daha iyi:)) Neyse en yakın devlet hastanesine de uğradık. Orası da yapmıyor. Kulak delen eczane bulmak da kolay olmadı. İyi bir yerde yaptırmak istedim. En sonunda Kadıköy Tepe Natilius'un girişindeki eczanede bu işlemi tamamladık. İkisine 100 TL verdim. O da delme işlemi için değilmiş. Titanium küpe takıyorlarmış onun için istediler. Gıkları çıkmadı. Tabanca ile hemen küpeler takıldı ve ilk soruları senin küpelerini ne zaman takacağız anneeeeeeeeeeeeeeee:))) Sanırım güzellik uğruna insan bazı şeylere küçükken de katlanabiliyor. :)) 1 ay bu küpeleri takmaları gerekiyormuş. Bir de antibiyotikli krem verdiler. Sonrasında Derin Daisyli, Damla da Minnieli küpe istiyormuş. Bulacağız mecbuuuuuuur:))

      Bir de aynı günün sonunda banyo yaptırayım dedim. Derin ne dese beğenirsiniz. Anneeee banyo yapamayız. Kulaklarımızın deliğine su kaçabilir:)))



16 yorum:

  1. Ayy ilk fotoğrafa bayıldım,çok güzeller:)İlk küpeleri hayırlı olsun:)Artık sen durmadan değişik küpeler alırken bulursun kendini kolay gelsin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy evet Tubacığım yaa 1 ay sonrası öyle gözüküyor:))

      Sil
  2. ay çok tatlılar kulak deliğine su kaçma nereden aklına gelmiş :)))
    ben de kızımı (6 yaşında) ikna etmeye çalışıyorum ama istemiyor deldirmeyi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Delindi ya, delikten su girer diye düşünüyor:)) Diğer yandan ben de çok beklemeden deldireyim dedim. Sonrasında daha travmatik olabiliyor çünkü. Bir de çok kolay delindi. Belki sevebileceği bir küpe felan alırsanız kendi seçerse, belki ikna olur.

      Sil
  3. ah kıyamam ben onlara... bende ıstıyorum aryaya ama henuz kucuk dıye dusunuyorum yutar mutar allah korusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bizimkiler doğduklarından beri hiçbir şeyi ağızlarına atmadılar. O nedenle de endişe etmeden deldirdim. Bir de çok küçük küpelerin bir tehlike yaratacağını sanmıyorum.

      Sil
  4. Pek şirin olmuşlar. Ben de kızımınkini deldirdim. Çok ağladı pişman oldum ama şimdi annee bak ne güzel diyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) evet kolay bir şey değil tabi. Ben ilk kez kulağımı deldirirken, hastanede delmeyin beniiiiiii!!! diye bağırdığımı hatırlıyorum:)) Ama kızlarım benden daha kuvvetli çıktı. Tabii öncesinde "kulağını deldireceğiz" cümlesinden ziyade "kulaklarına istediğin küpeleri takacağız" cümlesini daha çok kullandık. O nedenle gitmeden önce fobi oluşmadı:)) Sanıyorum biraz güçlü görünmeleri de konuyu tam anlamamalarından da kaynaklandı:))

      Sil
  5. Güzel günlerde kullansınlar inşallah!buarada istedikleri parayı da aklım almadı yalnız kulak başına 70tl :))

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa sorma uçmuşlar:)

      Sil
    2. Bir de fiyat tutturabildiğine gidiyor. Serbest piyasa:))

      Sil
  6. delikleri küpeyle tıkadık deseydin :) iyice genç kız moduna girdiler o küpeler farz artık :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba kulaklarını delerken 2 kişi mi deldiler tek kişimi yoksa bir kulak delindimi ikincisini deldirmek istemeyebilir çocuklar bende 3 yaşındaki kızımın kulağını deldirmek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek kişi deldi. Önce kulağı pamuğa sürdükleri bir şeyle uyuşturdular. Sonra tabanca ile delindi. Çok tepki göstermediler. Ama her çocuk aynı olmayabilir tabi

      Sil