6 Mayıs 2013 Pazartesi

BİR YAŞIMIZA DAHA GİRDİK



       Doğum günümde benimle birlikte doğan blogumun 1.yaşını kutlarken, ben de bir yaşıma daha girdim, oldum 39:))) Acaba bu sene 30'lu yaşları bitirmeden yapılması gereken 100 şey diye bir hedef mi belirlesem kendime:))) Olamaz mı olabilir... Yeni yaşıma çok mutlu girmemi sağlayan sevgili aileme ve kuzenlerime teşekkür etmek istiyorum. İyi ki varsınız. 1980'ler olarak belirlenen parti temamıza uygun giyinip gelen herkes bir harikaydı. Damlam ve Derinim birer küçük Harika Avcı olarak karşımıza çıktılar. Çok eğlendiler çooook... Belki benim bu çılgın partilere olan merakım genetik yollardan kızlarıma da geçer. İleri de onlar da en az benim kadar bu aktivitelerden zevk alırlar. :)) Partimiz sırasında birbirimize bakıp ne kadar güldüğümüzü mü anlatsam, pasta mı üflerken patlatılan konfetiden fırlayan ve üzerinden Burhan Altıntop resmi olan dolarları mı anlatsam ... En iyisi ben değil filmimiz anlatsın.

Sevgilerle,


6 yorum:

  1. Nice mutlu yaşlara:) Bu sene bir 40 olmadna yapılacaklar listesi şart:) Listene bize gelmeyi de ekle:) öptüm Ece

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) Ececiğim o listede birinci sırada:))) Teşekkür ederim. Sevgiler

      Sil
  2. Merhabalar ,
    Güzel bir günde bloğunuza misafir olmuşum.
    Güzel bir blog keşfetmişim takipdeyim..Mutlu seneler,nice yeni yaşlar diliyorum...Sevgiler...
    chfashiontrend.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. mutlu yıllar aytülcüm..damla ve derinle ve kocaman sıcacık ailenle nice mutlu, huzurlu, sağlıklara senelere inşalah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevgiciğim hep birlikte inşallah:))

      Sil