12 Eylül 2012 Çarşamba

8 EYLÜL DÜNYA FİZYOTERAPİSTLER GÜNÜ




       8 Eylül Dünya Fizyoterapistler Günü olarak kutlandı. Bir şekilde hayatının bir aşamasında fizyoterapiye gitmiş olanlar bilirler, bir çok hastalıkta fizyoterapinin ne kadar önemli olduğunu.  Kas hastası çocuklarda fizyoterapinin olmazsa olmazlardan olduğunu söylemiştim daha önce ki yazılarımda da. Ömür boyu sürecek olan bir fizyoterapi süreci… Kızlarımızın rahatsızlığını öğrendiğimizden beri  yaklaşık 3 yıldır kendileriyle daha iç içe olduk. Hem onların çalışma şeklini gördük, hem de hayatımızda ne kadar önemli olduklarını anladık. Kimileri aynı zamanda yaşam koçumuz oldu. Kimileri dert ortağımız. Ama her defasında vücudumuzu ve sağlığımızı korumamıza yardımcı olmaya çalışan bize destek veren dostlarımız oldular aynı zamanda.Kızlarıma egzersiz yaptırırken çoğu zaman ve çoğu hareketlerde zorlandığım da onların büyük bir özveri ile kızlarımı nasıl çalıştırdıklarını gördüm. Kendilerine minnet borçluyum. 

       Baştan beri ailemizi toparlayıp bizi bilinçlendiren ve her daim yanımızda olan sevgili Gülsün Gürel ‘e,  halen kızlarımızın fizyoterapi sürecini sürdüren sevgili Ayça Aklar’a sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. İyi ki varsınız. Fizyoterapistler Gününüz kutlu olsun!

Sonsuz sevgiler,





4 yorum:

  1. İşini severek yapan tüm insanlar gibi,bu dostlarını da selamlıyorum:)Kızlarını öptüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Tubacığım biz de Ege'yi ve seni öpüyor, sevgilerimizi yolluyoruz.:)

      Sil
    2. Güzel duyguların için sağol sevgili Aytülcüm,meslektaşlarım adına da teşekkür ediyorum.Sizin gibi özel insanlarla beraber olmak ve beraber bu yolda yürümek bizler için de çok önemli ve ANLAMLI.Sevgilerimle hepinizi öperim. G.Gürel

      Sil
    3. Bi tanesin ablacığım... Biz de seni öpüyoruz:)

      Sil